2013. október 3., csütörtök

14. Levél

Kedves Karen!
 
Jövő héten van a KCA, de most másról írok.
A suliban már elkezdődtek a válogatások az olyan szakkörökre amikbe nem olyan könnyű bekerülni, ilyen például az énekkar vagy a suli újság. A suli újságba ugyan úgy jöttek az emberek, mint mindig, de az énekkarba idén nagyon sokan jelentkeztek és ezért mindenkinek újra kellett "felvételiznie" még a végzősöknek is. Ez nagyon nem jelentett jót. Egész vasárnap dalokat tanultunk, mármint Emma, Izzie és én. Emma az egyszerűen lenyűgöző a Fun-tól énekelte a Some Night-ot, Izzie Adele-től a Rolling in the deep-et és ő is lenyűgözően énekelte. Én Pedig a If That's Love énekeltem, ismered? Én is nem rég ismertem meg, de nagyon jó szám!! Szóval mindenki tűkök ülve várta már  az énekkarba a felvételt és sorba énekeltük egymásnak, a nappaliban, a dalokat.
- There's a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it's bringing me out the dark - énekelte Izzie.
- Some nights I stay up cashing in my bad luck
Some nights I call it a draw
Some nights I wish that my lips could build a castle
Some nights I wish they'd just fall off - énekelte a saját dalát Emma.
- You Say Love,
Is Letting You Do What You Want
Even If The Things That You Are Doing Start To Ruin How Im Feeling Inside - énekeltem én.
- Huh jók vagyunk! - mondta Izzie.
- Ja ja. - válaszoltam.
- Én nem érzem magam jónak... - reagált Emma.
- Mi? Hülyéskedsz? Te vagy közülünk a legjobb. - mondtuk Izzievel.
- De... - sóhajtott egyet. - Köszi csajok. - és jött a csoportos ölelés.
 
Másnap jött az előadás.
- Minden jelentkezőt kérek leülni. - mondta az ének tanárunk, Mrs. Keep. - Jól van. Első előadónk nem más mint, Emma Loud. Emma után jön Lucy Bayson és utána Izzie Cloud. Emma a színpadra. MOST. - ordította el magát a tanárnő.
- Jövök. - szólt Emma. És belekezdett a dalba nagyon jó volt. (itt megtalálod)
- Nagyon jó volt Emma. Lucy kérlek gyere a színpadra. - felmentem és elénekeltem a dalt csak egy baj volt aki videózott elfelejtette, hogy létezek úgyhogy csak egy hang felvételem van róla Charlie megcsinálta nekem úgyhogy amolyan lyrics videó legyen. (itt találod) - Kiválló Izzie színpadra most! - Izzie kitipegett a magassarkújában és ő is csodásan énekelt, igaz neki a felvétel nem lett szuper, de a valóságban szuper volt. (itt megtalálod) - Úgy látom idén nem kell egy végzőst sem kirúgnom az énekkarból ez jó hír! Köszönöm lányok mehettek. - és mi kiszáguldottunk a teremből és szaladtunk egy csoportos wc-zésre (vagyis megbeszéni mindent).
- Húúúú ez nagyon ó volt!!! - sikongatott Izzie.
- Ááááááá! Olyan jó volt az egész!! - szált be Emma.
- Úristen!!!!!!! Ez nagyon jó év lesz. Visszamegyünk röhögni a bénákon? - kérdeztem.
- Menjünk! - mondták szinte egyszerre és egymásba karolva elindultunk vissza.

Puszil drága testvéred, Lucy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése