2013. október 15., kedd

15. Levél

Kedves Karen!
 
Nem rég volt a KCA és nagyon jó volt! Úristen, de élveztem!!!!! Én Dannel osztottam díjakat. :) Szóval... Elösször oda mentünk és akkor fotózás volt. Izzienek egy rózsaszín aljú, piros tetejű ruhát viselt, fehér magassarkúval. Emmának egy szines ruhája volt, tele mintákkal és piros magassarú cipője volt. Nekem meg egy galléros fehér ruhám, fekete magassarkú cipővel. A fotózás után mindenkit beállítottak a helyére meg elmondták, hogy ki-ki után jön, meg ilyenek.
Mi jöttünk és én teljes lámpalázban égtem. Szóltak, hogy menjek már és kimentem, a szinpadra sétáltam és az arcomra eröltetett mosollyal sétáltam ki, mögöttem meg Dan jött. Ránéztem és ő bólintott, jelezve, hogy menni fog. Tök jól elbeszélgettünk és úgy szórakoztattuk a közönséget. Szivattuk egymást és még azt is élveztem. :D Aztán rátértünk arra, hogy kiosszuk a díjat és az is jó volt. Aztán meg csak elbúcsúztunk a közönségtől és mentünk ki a szimpad mögé.
- Hű! Ez király volt! - mondtam, miközben ő átkarolta a vállam.
- Ja szerintem is. - nyomott Dan egy puszit a fejemre.
- Mióta tudsz ilyen jól konferálni?
- Sokszor vállalkoztam ilyen feladatokra a suliban, még valamikor általánosban, meg gimiben.
- Mintha az rég lett volna. - nevettem fel.
- Hát ja. - mosolygott, majd egy nagyon jó csókkal ajándékozott meg.
- Ja. - suttogtam elég boldogan.
Amikor kiértünk a többiekhez mindenki boldogan köszöntött és kijelentette, hogy milyen jól mutatunk együtt, még Charlie is, ami azért kicsit fura... Na de Charlei már az én szememben csak egy barát, aki örül nekünk. Remélem, hogy azért jól van, mostanában alig beszélgetünk. Dan eléggé összebarátkozott mindenkivel. Izzie azt mondta, hogy "naaaaaaaaaaaaaagyon bírja", Emma, hogy "Nagyon édes fiú" és a többiek meg nem nagyon szóltak valamit.
- Elmegyek wc-re. -  szóltam Emmának.
- Oké jövök veled.
- Ne, nem kell, inkább figyeld a fiúkat nehogy legyen valami.
- Oké.
Mikor visszaértem mindenki röhögött és középen Dan sztorizott valamit... Ez kicsit fura volt, de én csak örülök annak, hogy a barátaimmal összebarátkoztak.
 
Puszillak, Lucy!
 
 
KCA (képek)
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése