2013. július 6., szombat

2. Levél

Kedves Karen!

Dannel, Joshsal és Kelly nénivel nagyon jól alakul a nyár. Josh még mindig Annieval jár, de ennek Kelly néni nem nagyon örül, mert minden este berugnak és full részegen jönnek haza. Kicsit furcsa volt a múltkor, mert rányitottam Joshékra, egy amolyan khm 'jelenetnél'. Annie amúgy nagyon kedves és szép is. Joshnál két évvel fiatalabb, tehát 19 éves. Ő most fejezte be a gimit és valami nagyon híres (elfelejtettem a nevét) művészeti egyetembe megy. És hát mi Dannel. Igen. Azt érzem, hogy ő eddig a legkomolyabb és legjobb pasim. Egyszerűen imádom. Minden időnket együtt töltjük, mert mi egy hét múlva megyünk, ő meg itt fog egyetembe járni... Csak egy gondom van vele, hogy folyamatosan beszél nagyon idegesitő tud lenni. Viszont, sokat tud segíteni a francia vizsgámra, igaz, hogy az kb. egy fél év múlva lesz, de ettől függetlenül, jó, hogy segít.
Dan, Josh, Annie és én elmentünk egyik este egy hajókázásra. Nagyon jó volt. Annie és Josh összeillenek. És ezt nem azért mondom, mert mind a ketten dubstepet hallgatnak és folyton alma levet isznak, hanem azért, mert ha rájuk nézel tudod, hogy ők egy pár.
- Min gondolkodsz? - kérdezte Dan amíg Joshon és Annien gondolkodtam.
- Semmi különösön, csak elbambultam. - mosolyogtam rá Danre. És ő is vissza mosolygott, ekkor megcsörrent a telefonja és elsétált. Nagyon furcsát láttam amíg ő nem volt ott, azt, hogy Annie valakivel csókólózik, nem Joshsal, hanem egy... kopasz, elég öreg pasassal. Szóltam Joshnak mire kijelentette, hogy az nem Annie, hanem Annie ikertestvére. Na ezen nagyon meglepődtem. Josh elmondta, hogy Annienek az iker testvérének most jött haza a pasija, aki külföldön volt egy évig és azt beszélték meg, hogy itt találkoznak.
- És miért egy ilyen 50 éves tatával randizik? - kérdeztem Joshtól.
- Mert ő azokra bukik. - jelent meg Annie.
- Szia. Bocsánat, hogy letatáztam a nővéred pasiját! - és közben megköszöntem a kólát amit addig akkor vett amikor észre vettem a tesóját.
- Ja semmi baj. Szerintem is gáz. De sssshhh - tette az ujját a szája elé. - Ó majd' elfelejttem!.. Josh neked is hozztam innivalót - és oda adta neki a kólát.
- Hol van Dan? - kérdezte Josh.
- Telefonál. Ott van látod?
- Hol?
- Ott! - mutogattam.
- De ott nincs senki. - mire oda néztem és tényleg nem volt ott. Elrohantam megkeresni, de nem találtam sehol. Josh és Annie és Annie ikertesója, Marie, is őt keresték, de sehol nem volt.
- Látott egy barna hajú, kék szemű srácot? - kérdeztem egy utast. - Fekete pólóban van.
- Igen láttam az elöbb még ott telefonált.
- Ott?
- Ott.
- Rendben. Kösönöm.
- Nincs mit.
- Viszlát és további jó mulatást! - és futottam megkeresni. De sehol nem volt. Amikor már feladtam volna a keresését. Akkor Josh hívott, hogy megvan. Nagyon nagy teher esett le a vállamról. Oda mentem Joshékhoz. Dan a földön feküdt. Elájult. Pont kikötött a hajó és Josh hívta is a mentőket.
Bevitték a korházba és mi is mentünk velük. Amikor felébredt. Azt monta, hogy nem emlékszik semmire. Valószínüleg csak a meleg miatt ájult el. Nem tudjuk. Utána haza mentünk és én ahogy az ágyamhoz értem kidöltem. A legjobb az volt, hogy reggel Dan mellett ébredtem. <3
Puszil, drága testvéred, Lucy.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése