2013. szeptember 23., hétfő

12. Levél (képek)

Kedves Karen!

Gondoltam küldök neked pár képet, úgyhogy kinyomtattam mindet és csináltam hozzá leírást.

Ömm, hát ezt Izzie készítette a suliban. Éppen az első végzős képhez akartam magamat rendbe tenni és ő lefotózott.
 
Emmával, ezt a képet Tom készítette a városban. Éppen mentünk moziba. :)
 
Izzie magyaráz. :) Tipikus élet kép a suliban. Emma fotózta a telefonjával.
 
Jonny magyaráz. Épp a suliba tartottam, amikor Jonny oda jött magyarázni. Ezt a képet Charlie fotózta.
 
Lucy meglepődik. Ez lett a kép neve. Legalábbis Charlie így nevezte el. Megláttam egy táblát és azon csodálkoztam... :D A suli parkolójában, Alex fotózta.
 
Ezen a képen én vagyok, Charlie és még két másik lány, Wendy (aki Charlie mellett áll) és Alexa (Wendy mellett áll). Szintén egy Alex mű. :)
 
Izzie és Emma. Ezt én fotóztam a suliban.
 
Ez egy futó versenyen készült. Én fotóztam. A lány aki Izzie mellett ál, az Liz aki Ben (Emma bátyja) barátnője. Ben Emma mellett ál.
 
 
 
Ezeket a képeket Annie küldte róla és Joshról. Voltak valami rendezvényen. :)  És az utolsó képet Marie csinálta.
 
 
És ő Dan... Szerintem most látod elöször. Majd egyszer meglátogatlak és akkor őt is magammal hozom.
 
Ezt a képet úgy próbáltam készíteni, hogy magamfelé fordítom a gépet, hát kicsit furán, de azért sikerült. Képzeld együtt fogunk konferálni a Kids choice avards-on. Majd küldök képeket.
 
Puszil drága testvéred, Lucy!
 
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése