2013. augusztus 22., csütörtök

5. Levél

Kedves Karen!
 
Amikor külföldről haza érek akkor mindig egy nagyon furcsa érzesem támad, és attól még sírni is tudok. Az utobbi egy-két napban bedepiztem. Izzie es Emma végig halgatták ötvenszer a Danes storymat. Nagyon megértőek.
Amúgy Anyutól tudom, hogy már a nagyi jól van és, hogy te mész vissza a Californiai egyetembe. Charlie meglátogatott. És beszélgettünk, és beszélgettünk. Aztán egy nap megint átjott és nem a szokásos "szia"-val köszöntött, hanem egy váratlan, de nagyon jó csókkal. Szeretem, szeretem, szeretem!!! És azután már nem mint egy barát, hanem, mint egy BARÁT (remélem értetted a külömbséget) viselkedett velem. Szerintem Josh, vagy Emma, vagy Izzie elmondta neki... Kinyírom mind a hármat. Mindegy. Dannel azóta nem beszéltem, szerintem jobb ha egy kicsit nem beszélünk. Ha beszélnénk sem mondanám el, hogy C.-vel jarok. Amúgy Charliet sosem hívom "C."-nek, csak Charlienak. Annieval E-mailezni szoktam, azt írta, hogy jól van, de hiányzik neki Josh, és azt is írta, hogy egyszer szeretne veled találkozni. Amúgy neked azért írok kézzel írt leveleket, mert az olyan muris.
Charlie velem egy idős ő is most fogja befejezni a gimit. Nagyon jó fej. A múltkor kijelentette, hogy ha nevet kene változtatnia, akkor a neve Caesar lenne. :DDD Olyan idióta ez a gyerek. Igázaból minden olyan, mint régen volt, ugyan az a csapat, ugyan azokkal az emberekkel. Izzienek ott van a pasija, Alex, Emmanak Tom, nekem meg Charlie.
És most elárulok egy titkot, amit nem árulhatsz el senkinek!  Még nem vagyok túl az elsőn (tudod milyen elsőn...). Dannel csak majdnem volt meg. De én az igazival akarom először és az Charlie. Sokat szoktam Danen gondolkozni.
A múltkor moziba ment a csapat (mármint én és Charlie és Izzie és Alex és Emma és Tom). Én nem tudtam a filmre kontcentralni, mert nagyon gondolkodtam.
Josh...Parizs....Dan...Annie...Marie...A hajó...Dan a kórházban...Dan mellett ébredtem...Először aludtam úgy, fiú mellett...Dan lakásában is voltam...A papucsom!...Ott hagytam...Charlie...Szeretem...Szakítottam Dannel...Valaki miatt akivel most együtt vagyok.
- Ki megyek a mosdóba - Charlie nyitott szájjal bólogatott és kimentem, Dan tuti figyelt volna rám. A csapnál megmostam az arcom és egyszer csak megcsörrent a telefonom.
- Halo?
- Lucy? Szia! Kéne egy kis segítség.
- Oké, de amúgy ki vagy? - volt egy kis akcentusa, úgyhogy sejtettem.
- Marie vagyok! Szóval az lenne a kérdésem, hogy segítenél- e nekem valamiben?
- Persze csak mondd!
- Annie New Yorkba akar költözni. És nem hagyom, hogy az álmait az egyetemről összetörje.
- De várj. Josh költözik Párizsba, nem?
- Én ilyenről nem tudok.
- Te beszélj Annieval, én meg beszélek Dannel. Oké?
- Oké, de milyen Dannel?
- Oh, bocs Joshsal.
- Oké. Szia.
Mozi után én elköszöntem mindenkitől, és haza mentem, hogy beszéljek Joshsal.
- Annie miért mondta azt Marienak, hogy ő költözik ide?
- Komolyan ő akar ide költözni? Ő a világ legjobb barátnője!
- Varj! Ő tud arról, hogy te ki akarsz költözni?
- Nem teljesen...
- Akkor hívd fel es mondd el neki!
Ezek után felhívta és megbeszélték, hogy Josh megy ki és összeköltöznek. Olyan cukik együtt!
 Ölel, puszil drága testvéred, Lucy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése